Translate

Pizza Sans Francisco - Glomac Cyberjaya

Salam peeps. time ini aku kurang sihat. so aku tak mo makan warna girang. aku nak makan benda sedap kat tekak aku, maka sanggupkan aku singgah di pizza sans Francisco ni wlupon argo nya boleh tahan!

aku order air kosong, yang aku suka dia lotak lemon, so ada rasa skit ..hehehe.

garlic bread? haha... mahal gak. tak salah aku benda ni rm6++

mushroom soup dia tak sama macam dalam tin. aku rasa dia blend mushroom sendiri, so bila telan, aku dapat rasa n bau mushroom yang sangat kuat, rasa dia ok tapi bagi aku agak terlebih rasa mushroom. 


lasagna beef dia. terbaik aku suka bangat, cheese banyak. sos blend well, rasa semua cukup rasa!

Lokasi : Glomac Cyberjaya, Depan Quil 18
Harga : 3/5 mahal beb klu bukan promo set
Rasa 4/5 kalau aku banyak duit hari2 aku nak makan
Environment : 3/5 biasa jer tak der spesel .


Comments

Popular Posts