Translate

Dolly Dimsum Nu Sentral [RECOMMENDED]

Pertengahan Jun 2018, 

kami telah terjah Dolly Dimsum di Nu Sentral.

restoran ini merupakan cadangan daripada seorang sahabat Cina saya.

Melanie kata kedai ini jual makanan cina dan dimsum halal.

so saya pon decide untuk terjah sambil sambut hari jadi sahabat saya.

Mira pernah makan di Dolly Dimsum, dia pon cakap sedap.

Maka, wlupun sudah lewat petang dan jam, kami ambil lrt untuk pergi ke KL Sentral dan menyambut hari jadi rakan kami di sana.

Bagi saya, makanan di sini bukan lah murah sangat, tapi untuk special event oklah or klu terasa  nak makan, klu tak silap total semua untuk apa yang kami order dalam seratus lebih (3 orang makan) 




Cheong Fun (Ayam)
Rasa not bad, selalu makan Chee Cheong Fun dekat luar, kebanyaakan makan bersama instant fish cake, or fried tofu, etc, tapi yang ni ada inti ayam kat dalam. Slightly different.

 Maaf sis tak ingat nama pau ni ...


 Crispy egg noodle - macam mee kongfu, size dia besar sesuai makan 3 orang, harga pon :D, tak silap rm32.

dumpling sedap!, nama tak ingat maaf!
and kami ada juga ambil egg custard bun, tapi inti dia salted egg yolk sedap bagi saya.dalam banyak-banyak ini saya paling suka dumpling yang dalam sos hitam tu, ada rasa oyster sos dia tu .



Dolly Fried Chicken Wing. ok lah 

Overall makanan dia ok sedap, harga mahal skit, tapi kalau jarang2 boleh lah nak try.

Website: 
http://dollydimsum.com/

Rasa:
3.5/5

Alamat:
LG.43 NU Sentral No. 201 Jalan Tun Sambathan.
50470 Kuala Lumpur

Tel:
03-2273-1450

Suasana:
3/5

Servis:
4.5/5

Comments

Popular Posts