Translate

Restauran Mohd Chan, Cina Muslim Kota Kemuning [RECOMMENDED]

Salam peeps,

last tuesday, aku ngan geng moire gi serang Mohd Chan, selepas penat workout di Mua Thai Mixed Martial Art training centre di Kota Kemuning.

aku slalu pekena Mohd Chan ngan rakan sekerja. aku suka makan kat sini sebab ...

Makanan dia reasonable for ala - carte. portion dia medium kadang2 banyak. harga murah compared to other restaurants. dengan menu masakan cina dia .. memang thumbs up dari aku. Rasa dia pon average-good.

CAUTION!!:: member kata, Mohd Chan kat KJ branch tak sama service(rasa,freshness,portion) dia compared ngan KK branch. so .. aku recommend KK over KJ.

                           
kalau gi sini. aku memang suka makan Ying Yong, dia ada Kueh Teow campur Mee(bukan mee kuning, aku tak tau nama dia alus2) Rasa dia ala2 mee kongfu, tapi aku lebih suka ying yong. Portion dia besar. kitaorang datang malam. aku perasan. kalau tengah hari portion dia lagi banyak. tengok lah arga rm 7.50. tapi ada ayam, udang, fishcake, sayur. memang berbalo!


Nasi Ayam Koh Boh. Ayam digorend ngan tangkai cili kering.ada rasa halia, yang kawan aku comment. for improvement, mungkin bleh bagi bawang tu cukup masak. and ayam yang digunakan bukan isi. ayam ada tulang. tuk orang chef cam dia memng tak reti makan ayam ngan tulang :P
Nasi ni aku penah makan juga. bagi aku portion dia medium. 


Spring Roll. rasa macam most spring roll. thumbs up. sebab rasa spring roll dia fresh. 


Nasi Daging Black Pepper, aku tak pasti rasa camner tapi member aku cakap daging dia tak liat and sedap masakan ni.


Sayur Kailan. rasa makanan ni agak kuat, memang sedap. sedap dari kailan kat kedai tomyam. 
RM 14.00 medium size, bleh makan up to 4-5 people.


udang goreng tepung. sedap gak. thumbs up to freshness and nicely fried.
RM28 hehe agak mahal!~

alamat : 
21-G, Jalan Anggerik Vanilla BF 31/BF,
Business Park 3, Kota Kemuning,
40460 Shah Alam, Selangor. 

Tel: 03 - 5525 3305
Mob: 010 - 714 6668

rating makanan : 4/5
rating harga : 4/5
rating tempat : 3/5



Comments

Popular Posts