Translate

Mee Tarik Warisan Asli - Seksyen 13 Shah Alam


Salam,

semalam aku gi lah makan mee tarik ni. tapi branch seksyen 13 nyer. kat menara u2.

aku tak pasti kalau stiap branch rasa dia lain.

[Mee tarik + Beef]

so far. aku bleh kata tempat ni Murah. sebab ngan rm10 (promosi price) , aku bleh dapat air + mee.
rasa mee dia .. slightly better than Noodle House kat cyberjaya tu. ingredients dia tak kedekut, macam daging, mushroom dia pepper dia tapi ... dia nyer mee skit.. kalau nak compared to noodle house. aku suka kacang, timun and telur yang dia bagi. first time makan sedap juga lah.

rasa mee ni ada pedas2 , tak pedas mana pon, quite light taste. ada rasa garlic skit..  not blending well with a strong taste person like me... (kalau masak kat umah aku suka tawar, healthy, tapi kalau kat luar im expecting something different.)

cuma ... DAGING dia liat. kalau order ayam ok kowt. :P member aku cakap Padang Jawa nyer branch better than this branch..cuba korunk try ler..


quite straight forward kan...

yang gelas polystyrene ni memang tak bleh blah. dah lah dia stack jer gelas ni. pastu ais batu letak atas kerusi. sangat poorly managed. lol......few drinks option, sirap, green tea, n another tea.


seperti yang dikatakan.


alamat : mee tarik warisan asli 
no, g-3a, menara u, 
seksyen 13, 
40100 shah alam, sel.


ada gst tau .. 

food rating : 3.5/5
place rating : 3/5
price rating : 4/5






Comments