Translate

Boat Noodle - Gamuda Walk Kota Kemuning [Recommended]

Salam peeps, 

actually we had this lunch at boat noodle few months back. tapi takpelah saya nak post juga. sebab, 
saya rasa kedai ini worth tuk dipergi and makan.

basically portion kat kedai ni kecik ya... hahah 

sebagai beginner, saya dicadangkan untuk makan 4 mangkuk kecik noodles soup.

tapi overall rasa setiap mee memang different. dan dapat rasa soup dia dimasak secara style  i dunno how to describe it taste well. macam masam2 manis.


k noodle kat sini kalau tak letak chilli flake memang tak pedas langsung. lepas letak chilli flake memang terangkat rasa dia!!.. 

so far soup dia lah .. saya nak emphasize uniqueness, tapi dari portion memang kecik jadi kalau nak makan bertingkat2 lah mangkuk.

Pathumthani (Beef thai noodle)

Ayuthani (Chicken Thai Noodle)


kawan saya order thai ice blended green tea, hehehe memang sedap. 

Pathumthani (Chicken Thai Noodle)





facebook:

location : 
L2-00, Gamuda Walk, 12, Persiaran Anggerik Vanilla, Kota Kemuning, Shah Alam (South), 40460

food rating : 4/5
place rating :4/5
price rating : 3.0/5


kredit to Izzah, sebab gambo dia tangkapkan.. and iphone nyer gambar memang lawa ye :P

Comments

Popular Posts