Translate

Gardens - Italianies

Hi semua, kali ni bersama geng2 game kami pergi terjah Ittalianies.. eceh2. march memang bulan bday aku tu yang ada orang2 sanggup nak belanjakan saye lolz. Ape beza kedai ni ngan kedai lain? seriously saya rasa harga dia ok - berpatutan. sebab kedai dia exclusive, pastu portion dia besar untuk di share ramai2 (2-4) ni konsep utama kedai dia .. sharing is caring. tapi hati2 skit. makanan dia ado lotak arok!. bukan semua. ada tulis kat menu dia. mane berbotol tu ade white wine lor.

ok.

ini dia menu !!

roti ni dia bagi percuma sementara nak tunggu kami order lol..kami order lambat sebab budak2 ni kehangusan dalam membake kek saya!lolz abaikan daun di atas tu daun lebihan strawberi(strawberi + choco melt, kawan aku bawa bukan depa jual tau!)

hah, ini dia. cicahan roti. Olive oil bersama balsamic vineger...ini first time aku makan roti bersama olive oil + balsamic vineger. rasa dia simple tapi refreshing! masam2 lemak skit :P

kawan saya order pizza ni. saya tak ingat ler nama apa. besar kan. kami makan 4 orang pon perut kenyang giler. pizza ni laink skit lah dari commercial pizza hut or dominos. takder sosej2. memang ayam. rasa dia sodap. kena makan panas2~ sedap dia takder lah saya takleh lupa...hahahah

beef lasagna , portion dia agak besar. kalau order "picollo" size mungkin kecik skit. ni pon kami share 4 horang. rasa dia like others restaurant.

ni meat spaghetti,  rasa dia samo ajo. cuma ni picollo size tuk sorang. agak ok lah size dia .. kenyang tuk perut saya. Meat ball dia 
BESAR GILER. hahaa seketul jelah tapi.~ arga dalam rm19.90

Meat -carbonara pasta..portion dia besar tuk size picollo, rasa cheese lemak2 tak kedekut cheese. tapi benda ni cepat skit muak kalau makan ~

creme-brulee hahaha saya tak reti nak explain. tapi benda ni sedap! kena order desert ni.

ni puding roti size besar. rasa sedap tapi time tu kami dah kekenyangan yang amat. share 4 orang pon tak mampu nak menghabiskannya.



Lokasi : The Gardens, S209, Lingkaran Syed Putra, 59200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia
No Tel :+60 3-2283 3675
Website: http://www.italiannies.com.my/
Harga : 3.5/5 quite good for its quality
Rasa 4/5 quite good taste. specially for the creme brulee and pizza.
Environment : 3/5 biasa jer tak der spesel tapi nampak kedai mahal lol .
Cuisine : Italy

Comments

  1. Check out Epicure Asia facebook page at https://www.facebook.com/epicureasia
    They have monthly food hunting photo contest. Just submit any photo of food that you took, and u can stand a chance to win SGD200 :-)

    ReplyDelete
  2. tq! for the info! will do it hahaha. tapi my picture quite ordinary! T_T

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts