Translate

Nyonya Valley Cyberjaya

Happy New Year! Recently kami terjah Nyonya Valley tuk dine good dinner for 2014 year end closing.

p/s: ini kali keempat saya makan kat Nyonya Valley, ini memang favourite place kami kalau makan team lunch, paling best kalau order makanan berlauk.


MOST recommended by me : Crispy Seafood Tofu
Tofu ini bila masuk dalam mulut, dia waaahhh crispy yang sedap, pastu dapat rasa seafood yang diblendkan dalam tofu. omg dia yer sambal tu i tak tau ah nak kata apa tapi SEDAP giler!
harga : RM 7.90

Lauk kedua yang kami order adalah: Ying Yang Kailan. Ok Kailan ni memang unique giler.
Dia digoreng dua kali. dan Kailan ini crispy beb wa cakap sama lu.!!!!
Omg. saya memang suka gak kailan ni. portion dia max saya rasa 4 orang bleh makan.
harga : RM 13.90


Nyonya Grilled fish. Ok ikan ni , ikan dia jer yang kureng skit. aku tak kenal sangat. tapi mulut
aku rasa macam ikan dorry. bagi aku its bit pricey sebab ikan dorry tapi erge macam ikan bawal.
Cuma sambal ikan dia memang sedap. Belacan ni pong sedap giler. RASA sambal belacan ni
memang unique giler. tak tau lah dia bubuh apa.
RM 21.90


Nyonya Rojak
Ok ini antara dish famous kat sini. Kuah rojak dia pekat, portion dia pon ok. Ada kopok, jambu,
timun, nenas, mangga, sengkuang, kacang.
harga RM 7.90


OK Tu jer review kali ni.

Address : Nyonya Valley Restaurant CyberView Garden, Cyberjaya
Food type : Nyonya Food
Tel: +603-8320 2728
GPS 2.919281,101.666493
Food rating : 4.5/5
Place rating  : 4/5
Price rating : 3/5

Comments

Popular Posts